Let’s Play! Ce au in comun T-shirt Factory, Adriana si Blanosu’?

Ii stiu pe baietii de la T-Shirt Factory de ceva vreme si trebuie sa recunosc ca imi plac la maxim tricourile lor! Dintr-o privire va puteti da seama ca sunt o gasca out of the box, cu pasiune pentru design, arta si pentru tricouri haioase si de calitate.

As putea sa ii mai laud, sa le mai gadil putin orgoliul (dar cred ca stiu si ei cat de cool sunt) prin a va spune ce clienti de top au avut sau ca tricourile lor au aparut in filmul Machete, dar nu am sa fac asta. In schimb, am sa va spun ceva si mai interesant, si anume: modelele de tricouri sunt realizate in house de catre niste artisti foarte talentati, sunt – evident – unice si originale, iar cel mai cool factor: imprimarea lor se face direct in tesatura materialului folosind o tehnologie de ultima generatie – DtG (Direct to Garment).

Pe scurt, in opinia mea, sunt cel mai smecher studio de design din tara, care scoate cele mai creative si mai cool tricouri la un pret foarte bun.

Eu am deja cateva tricouri de la ei, dar ultimul pe care l-am primit m-a cucerit definitiv. Si nu numai pe mine, ci si pe Blanosu’, care mi l-a furat sa se pozeze si el cu super tricoul! Pentru cine nu stie, Blanosu’ este un “ursulet” de plus, care imi serveste pe post de perna si de best friend in lumea viselor. Am facut cateva poze jucause cu noul tricou, check it out 😉

Ce ziceti, cui ii sta mai bine, mie sau lui Blanosu’? 🙂 Parca pe el il strange putin 😀 Nu-i asa ca culorile sunt geniale si ca e imprimat foarte fain?

Acum sa va mai arat ce tricouri de la T-Shirt Factory mai am pe wish list (aviz prietenilor, ca tot vine Craciunul):

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Click pe imagine pentru a merge pe pagina cu tricoul.

Eh, sper ca v-am convins ca tricourile de la T-Shirt Factory sunt foarte cool, creative, colorate, calitative si o sa dati buzna la ei pe site sa va uitati prin galeria lor si sa cititi mai multe despre ceea ce fac ei.

Ne auzim in curand,

Adriana

Leave a Reply

Twitter Updates

